Contact

Ervaar je problemen met jouw TomTom HOME? Erg vervelend!
Voor vragen en opmerkingen verwijzen wij door naar onze ‘vragen en problemen’ pagina.

Op deze pagina heb je de mogelijkheid om een vraag of probleem te plaatsen.
Zorg er wel voor dat je de vraag duidelijk stelt. Hiermee vergroot je de kans dat je een passend antwoord van ons of van andere website gebruikers krijgt.

Vragen of problemen

31 gedachten over “Contact

  1. B.M.van 't Schip

    Goede middag
    Ik heb vanmiddag een kaart update gedaan een aanbieding van €15.00. maar dat is zie ik achteraf alleen benelux.
    Ik had Europa, kan ik dat nog terugdraaien want aan alleen benelux heb ik niets.
    Order nummer: 406212549

  2. Ria Leemhuis

    Ik heb een tomtom XL Europe, gekocht in november 2014. Had het dingetje nog nooit geupdate.
    Ging dat nu proberen, maar het lukt niet. Alles loopt vast, krijg foutmeldingen, krijg TomTom alleen nog via resetten weer aan de praat. Heb al de energie-instellingen op mijn pc aangepast, maar kreeg hetzelfde resultaat.

    WAt nu???

  3. Albert van der Wal

    Kan ik mijn TomTom G0 500 opsturen voor reparatie ? , resetten gaat niet zoals omschreven op jullie site, hij wil alleen aan als ik hem met een kabel aan de oplader heb, maar als ik dan een reset wil doen gaat dat niet meer lukken, overigens bellen met/naar Tom Tom is schijnbaar een schier onmogelijke opgave helaas.

  4. Michelle van den Brink

    Geachte heer/ mevrouw

    Ik heb vandaag 28-06-2017 de kaart benelux gekocht voor op de tom tom one xl. (50-,) na een hoop gezeur is het ons gelukt om hem te instaleren. Wij blij “dachten wij” ik had deze kaart morgen echt nodig! En helaas gaat dat nu niet meer lukken voor niks zoveel geld uitgeven. Het probleem is namelijk dat wanneer ik de tomtom opstart dat die geen kaarten kan vinden, vanneer ik op tom tom home het doe dat staat deze er wel op, ik geprobeerd om de kaarten te verwijderen en opnieuw te installeren maar nog geen succes. Update van de tom tom zelf staat er niet.
    Hoe kan dit verholpen worden? Want ik baal wel echt enorm we hebben al aantal jaar geen auto dus de tom rom gebruiken we verder niet heb je hem een keer nodig met de nieuwste wegen doe je dat, heb ik er nu gewoon ook niks meer aan. Is hier voor misschien wat te regelen?

    MVG Michelle van den Brink

  5. Groeneveld

    Geachte mevrouw, heer,
    Kunt u contact met mij opnemen. Ik probeer, helaas zonder resultaat, een telefoonnummer te vinden op uw site.
    Een Franse vriend van mij heeft mij gevraagd om na ta vragen waar een zending van hem uit Frankrijk is, en als mogelijk wat de status is van de gevraagde reparatie.

    Jan
    Bedankt voor moeite

    1. admin Bericht auteur

      Beste Jan, je kunt het beste direct contact opnemen met tomtom zelf aangezien dit een forum is. Kun je wel aantonen dat de zending is aangekomen bij de reparatieafdeling van Tomtom? Dan zal wel behulpzaam zijn. Succes!

  6. Theo Kooij

    Versie na versie van TomTom Home blijft een fout hardnekkig aanwezig: Als je klikt op “Loskoppelen navigatiesysteem” verschijn vervolgens de melding “Tom Tom Home werkt niet meer”.
    Kan dat nou echt niet worden verholpen

    1. admin Bericht auteur

      Beste Theo, kennelijk is het voor de Tomtom home inderdaad nog niet opgelost. Hopelijk in een andere update.

  7. Brian Jones

    Ik heb de laatste update van 2.9… voor 4GD00 (Rider 40) gedownload en geïnstalleerd op iMac OS. Als Ik Home wilt started ben ik geblokkeerd met een bericht dat er versie 2.10 te downloaden is. Klick daarop en begint de laatste update voor 2.1… weer. Toen werkt Home perfect. Hoe kan ik uit deze cyclus komen?

  8. stefaan bonte

    Geachte,

    Ik krijg geen updates en e-mails meer, nochtans heb ik lifetime updates?!

    Referentienummer: 1260852

    Product: XL Classic Series WE (UK-IE-BE-NL-LU)

    mvg,

    Stefaan Bonte

    1. admin Bericht auteur

      Beste Stefaan, het beste is om telefonisch te melden bij de Tomtom helpdesk. Houdt dan ook je abonnement gegevens bij de hand.

  9. jorgen

    ik heb vandaag de update op mijn iPhone 6s gezet hij stond er snel op
    maar toen moest ik mijn wachtwoord opnieuw invullen maar die wist ik niet meer
    niet erg wachtwoord vergeten aan geklikt en netjes een meer gekregen voor een nieuwe aan
    te maken maar toen begon het ik ben nu bijna 8 uur bezig om me wachtwoord opnieuw in
    te instellen

  10. Zafer

    Beste,

    Ik heb nog best een oude tomtom. De tomtom one Benelux.
    Tot vorig jaar had ik nooit problemen met de tomtom.
    Ook kon ik deze zo nu en dan updaten met nieuwe kaarten. Maar afgelopen jaar herkent de tomtom geen nieuwe wegen, snelheden of andere nieuwe veranderingen oo de weg meer.

    Wat kan ik hier aan doen? Ik vind het nog steeds een fijn en compact apparaat. Maar nu ben ik verplicht om een nieuwe of een ander te kopen.
    De tomtom werkt juist heel goed in mijn auto, omdat ik deze in mijn cradle (houder) van de Seat Ibiza kan gebruiken.

    Kunt u mij helpen wat ik hier aan kan doen?

    Ik hoor graag van u.

    Alvast bedankt!

    Gr, Zafer

    1. admin Bericht auteur

      Beste Zafer, dit probleem heb ik nog niet eerder gelezen hier op het forum. Krijg je nog wel update meldingen?
      Anders wordt het waarschijnlijk dan toch tijd voor een nieuwe.

  11. Patrick Stijfs

    Hallo,
    Ik wil graag iets doorgeven.
    Als ik op de J.F. Kennedysingel in Maastricht rijd staan er borden met de max. snelheid van 50 Km/uur langs de weg. Ik weet dat dit al best lang geld.
    Toevallig reed ik met de auto over deze weg naar huis met de TomTom aan. Tot mijn verbazing vermeld de TomTom dat je hier 70 Km/uur mag rijden. Dit klopt niet. Nu snap ik misschien waarom er zo vaak door andere auto’s te hard gereden wordt. Deze mensen hebben misschien ook TomTom en kijken niet goed op de borden.

    Ik weet niet of het mogelijk is om dit in de komende upgrade te veranderen. Maar bij deze wilde ik het alleen maar even melden.

    Vriendelijke groet,
    Patrick Stijfs.

  12. W. Heijndijk

    30 augustus 2016
    Over snelweg van Schiphol naar Utrecht, het 4 baans gedeelte nog voor de lange tunnel
    geeft TOMTOM navigatie in onze Mazda 130 km max aan. Volgens mij mag je daar maar MAX 100 km
    overdag. Hoe is dat te wijzigen in het systeem??? Is daar een update voor???
    Men heeft daar roch nog nooit 130 km mogen rijden???

  13. tom

    Ik wil mijn tomtom xl updaten, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
    Ik had al eens een account aangemaakt.
    Hoe nu verder?

  14. J. Prins

    Vandaag geprobeerd een reis te plannen vanuit mijn woonplaats op Noord-Beveland naar Gent.
    Tot mijn verbazing geeft de TomTom [net ge-updated] alleen een route aan via Antwerpen.
    Het zal toch niet zo zijn dat de Westerscheldetunnel nog steeds niet bij jullie in beeld is? Zelfs als ik zeg dat ik naar Terneuzen wil zegt mijn apparaat dat ik over Antwerpen moet! Te gek voor woorden…. of doe ik iets fout?

  15. waltman

    in juni 2012 kocht ik een Go Live camper caravan
    vorig jaar kreeg deze al kuren, en dat na 2x 3 weken gebruik in 2012 en 2013 …
    vorige reis ( juni 2015 ) stopte de TT er helemaal mee, op starten lukt ook niet meer
    gisteren gebeld met klantenservice, deze erkende een software probleem, ik kreeg het advies de TT maar “weg te gooien” !!!
    een software probleem is toch niet het probleem vd klant??
    Ik ga er vanuit dat TT toch kontakt met ons op zal nemen, en dit op een nette kosteloze manier zal oplosssen??! Een mooi apparaat van € 379,00 hoort toch langer mee te gaan dan 2 jaar?!
    hoor graag z.s.m. van U.

  16. Roy van Dijk

    Goedemorgen,ik heb het volgende probleem met het updaten van mijn tomtom start 25,ik heb neit meer de juiste kabel om updates via de computer uit te voeren.Nu heb ik al geprobeerd verschillende kabels te bestellen via internet alleen geen van deze kabels schijnen te werken. Mijn vraag is dan ook waar kan ik een originele kabel bestellen die wel voldoet om mijn TomTom te kunnen updaten? mvgr Roy van Dijk

  17. hermen den ouden

    Geachte heer/mevrouw,

    Onlangs heb ik een TomTom go 510 world gekocht.
    Nu wilde ik snelheid beperking invullen, alleen hoe kan ik dat doen?
    De TomTom gaat van de snelheid wat er op de weg geld uit, terwijl ik maar
    90 km per uur mag rijden maximaal, bijvoorbeeld met een caravan.
    Mijn TomTom one kon dat wel.

    In afwachting van uw reactie,

    Groetjes Hermen

    1. admin Bericht auteur

      Beste Hermen,

      Als het goed is kan de snelheidsbeperking worden bewerkt in de instellingen van jouw TomTom GO 510.
      Om de snelheidsbeperking in te kunnen stellen moet je de onderstaande stappen volgen.

      1. Ga naar Instellingen of wijzig voorkeuren
      2. Klik in het menu dat volgt op ‘Raak Statusbalkinstellingen’ of ‘Statusbalkvoorkeuren’.
      3. Kies in het menu vervolgens voor de optie over de statusbalk.
      4. Selecteer in het volgende menu ‘Maximumsnelheid’ of een optie dat daarop lijkt en klik vervolgens op OK.

      Vanuit dit menu kun je als het goed is de maximale snelheid van je voertuig aangeven.
      De TomTom geeft dan in het scherm aan hoe hard jouw voertuig rijdt en geeft een melding als je deze snelheid overschrijdt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *